Ostu- ja müügitingimused

1. MÜÜGITINGIMUSTE KEHTIVUS

1) Müügitingimused kehtivad KOLMROBOTIT OÜ (registrikood: 16230831, telefon: +372 513 3315, e-mail: info@kolmrobotit.ee, aadress: Lääne-Virumaa Pajusti Linnu 1-12.) veebipoes ostja (edaspidi Ostja) ja ettevõtja KOLMROBOTIT OÜ (edaspidi Veebipood kolmrobotit.ee) vahel kaupade ostmisel.

2) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad kolmrobotit.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.

3) Veebipood kolmrobotit.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel kolmrobotit.ee.

2. HINNAINFO

1) Kaup saadetakse DPD või Itella Smartposti pakiautomaati vastavalt teenusepakkuja hinnakirjale. Loe tarne kohta lähemalt punktis 6 ja “Tarne” alt.

2) Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Ostja ja Veebipood kolmrobotit.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

4) Veebipood kolmrobotit.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel kolmrobotit.ee

5) Kõik hinnad on toodud eurodes.

3. MAKSEVIISID

1) Kolmrobotit.ee lehel on võimalik tasuda Swedbank, SEB, Luminor, LHV , Coop Pank ja PocoPay pangalinkidega.

2) Kõik maksed toimuvad eurodes ning arvestatakse maksja kontolt maha eurodes.

3) Pangalinkide makseid vahendab lepingu alusel Montonio Finance OÜ

4) Veebipood on isikuandmete vastutav töötleja. Veebipood edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance OÜ-le või ESTO AS-le.

5) Kinkekaart ja kasutamine- enne ostu tuleb meile helistada või kirjutada oma kinkekaardi kood ja toode/tooted mida soovite osta. Ostukorvist lahutame kinkekaardi väärtuse tänu millele saame lõppsumma mis kuulub tasumisele. Kinkekaardi ja ostukorvi rahaline ülejääk ei kuulu tagastamisele.

4. TELLIMUSE VORMISTAMINE

1) Lisage soovitud tooted ostukorvi.

2) Tellimuse vormistamiseks vajutage ostukorvis lingile „Mine maksma“

3) Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad korrektselt, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub kauba kiire ja tõrgeteta kohale toimetamine ning hilisem võimalik vaidluste ja pretensioonide lahendamine. Kliendikonto registreerimisel saadetakse andmetes märgitud meiliaadressile selle kohta info.

3) Märkige, et olete tutvunud ja nõustute Müügitingimustega ning esitage tellimus, vajutades sellenimelisele nupule.

4) Teile kuvatakse tasumiseks arve. Arvet saate näha igal ajal, logides sisse enda kliendikontole. Arve saadetakse ka Kliendi andmetes märgitud meiliaadressile.

5) Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E−R 10.00−18.00). Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 15, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval.

5. MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE

1) Kauba müügilepinguga kohustub Veebipood kolmrobotit.ee andma Ostjale üle olemasoleva või Veebipood kolmrobotit.ee poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Ostjale, Ostja aga kohustub Veebipood kolmrobotit.ee-le tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.

2) Müügileping jõustub pärast Ostja tehtud makse laekumist Veebipoe kolmrobotit.ee pangakontole.

6. TARNE

1) Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti

2) Pärast müügilepingu jõustumist garanteerib veebipood kolmrobotit.ee tellimuse kohale toimetamise Ostjale ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele.

3) Tarneaeg on keskmiselt 1-3 päeva. Erandlikel juhtumitel on maksimaalne võimalik tarneaeg kuni 45 kalendripäeva.

4) Järeltellimisel märgitud tootel on tarneaeg keskmiselt 7-14 tööpäeva. Erandlikel juhtumitel on maksimaalne võimalik tarneaeg kuni 45 kalendripäeva.

5) E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe kolmrobotit.ee pangakontole.

6) Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.

7) Veebipood kolmrobotit.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohale toimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood kolmrobotit.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.

8) Tarneviis – Kaup saadetakse Teile lähemal olevasse Itella Smartpost või DPD pakiautomaati.

Tule ise järgi
Võimalus tulla kaubale järele Lääne-Virumaa Pajusti Linnu 1

Kauba tellimine Smartpost pakiautomaati – TASUTA!
Paki saabumisel pakiautomaati saadetakse Teie mobiiltelefonile SMS-teade, milles on pakiautomaadi asukoht ning uksekood.
Täpsem info: www.smartpost.ee

Kauba tellimine DPD pakiautomaati – TASUTA!
Paki saabumisel pakiautomaati saadetakse Teie mobiiltelefonile SMS-teade, milles on pakiautomaadi asukoht ning uksekood.
Täpsem info: www.dpd.com

7. TAGASTAMISÕIGUS

1) Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Kui kaup on praak või ei vasta kolmrobotit.ee kodulehel olevale tootekirjeldusele tasub taganemiskulud Veebipood kolmrobotit.ee.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Lepingust taganemise korral maksab kauba tagastamisega seotud algse tarnekulu kolmrobotit.ee.

Kasutatud või mittekomplektse kauba tagastamise korral on Veebipoel õigus tasaarveldada kauba väärtuse vähenemise kulu ostjale tagastatavast ostusummast.

2) Kauba vastuvõtmisel peab veenduma, et pakendid on terved. Enne saatedokumendi allkirjastamist palun veenduda, et kauba pakend on terve. Hiljem pretensioone ei rahuldata. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, täiskomplektne ja originaalpakendis, pakend ei tohi olla lõhutud või vigastatud. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peab Ostja käsitlema ja kasutama kaupa üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

3) Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus, mille võib esitada vabas vormis ning saata see aadressile info@kolmrobotit.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest . Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

4) Ostja peab Veebipoele kolmrobotit.ee. kauba tagastama viivitamatult pärast avalduse esitamist või hiljemalt sellele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.

5) Veebipood kolmrobotit.ee. tagastab taganemisavalduse kättesaamisel Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kauba eest tasutud summa.

6) Toote tagastamiseks tuleb saata taganemisteade e-posti aadressile info@kolmrobotit.ee.

7) Garantii probleemide korral tagastades müüjale kaupa, peab olema kaup hoolikalt pakitud, et transpordi käigus kahjustusi ei tekiks. Kui kaup ei saadeta korralikult pakituna, siis nende garantii me lõpetame.

8) 6 kuu jooksul kauba ostjale üleandmise päevast ilmnenud puuduse tekkepõhjuse tuvastab Veebipood, pärast seda (kuni 2 aasta möödumiseni kauba üleandmisest) tõendab puuduse tekkepõhjuse avalduse esitaja, kooskõlastades Veebipoega tõendamise vormi. Tõendamisega seotud mõistlikud kulud kannab pool, kelle kahjuks on tõendamise tulemus.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Üldjuhul vaatab Veebipood kauba üle 7 päeva jooksul alates selle jõudmisest Veebipoe kätte. Kui Veebipood leiab, et defekti tekkepõhjus vajab täiendavat uurimist või tõendamist, teatab Veebipood sellest tarbijat. Veebipood teatab tarbijale kuidas jagatakse tõendamiskohustus.

Kauba parandamine võib olenevalt defekti keerukusest kesta kuni 4 nädalat.

8. VÄÄRAMATU JÕUD

1) Veebipood kolmrobotit.ee ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude või kauba kohale toimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohale toimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood kolmrobotit.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

9. PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD

1) Veebipood kolmrobotit.ee poolt müüdud toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg.

Juriidiliste isikute puhul kehtib garantii üks aasta.

Toote akule kehtib garantii 6 kuud.

2) Ostja peab puuduse ilmnemisel Veebipood kolmrobotit.ee-le pretensiooni esitama hiljemalt kahe kuu jooksul puuduse ilmnemisest, lisades digitaalselt või paberkandjal arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.

3) Veebipood kolmrobotit.ee ei vastuta

– Ostja süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote kasutusjuhendi eiramisest, toote mittenõuetekohase või mitte eesmärgipärase kasutamise ja hoiustamise tulemusena,

– toote normaalse kulumise eest.

4) Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile info@kolmrobotit.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

5) Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Ostjaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

10. OSTJA ÕIGUS PÖÖRDUDA EUROOPA LIIDU TARBIJAVAIDLUSI LAHENDAVA PLATVORMI POOLE

1) Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@kolmrobotit.ee.

2) Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada SIIN. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

3) Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.